Ja jag hade ju ett återfall för två månader sedan. Det har tagit hårt. Är väldigt besviken på mig själv att jaag trillade dit igen.
Tredje eller fjärde gången jag hållt mig runt ett halvår och sedan inte klarat mer. Det är jobbigt. Vill ju bli helt fri.
Tror att de är så att när jag når ett halvår utan att ha skadat mig så börjar jag slappna av eller nått och då går allt åt h-vete.

Just nu känner jag mig ganska ångest fylld. Det ilar i bröstet på ett väldigt frustrerande vis. Av erfarenhet vet jag ju också att denna ilande ångest ofta håller i sig länge. Jobbig jobbig jobbigt.

Tråkigt väder är de ju med. Regnigt, grått och kallt. Hoppas de blir varmt snart så man kanske orkar sig ut lite..

2 kommentarer

carola

15 Jun 2011 13:16

tror jag varit här hos dig förrut.

Söker på bloggar med psykisk ohälsa, vill finna likasinnade.



Hoppas allt är så bra som det kan vara

Anonym

28 Jun 2011 07:04

Återfall kan drabba den bäste, ge inte upp för det! Jag slutade skära mig för 5 år sen, men fick ett återfall för typ 3 år sen och det kändes bara så onödigt och dumt. Jag reste mig upp och gick vidare helt enkelt, du får göra det samma! Häng inte upp dig på ett litet misstag, ingen är perfekt liksom:)

Kämpa vidare bara!

Kommentera

Publiceras ej