3 kommentarer

Åsa

27 Oct 2014 22:50

Hej!
Ville bara säga att efter det jag läst på din blogg och efter denna video jag har sett verkar du vara en otroligt stark person som varit med om mycket jobbiga saker i livet. Du kämpar på och inspirerar verkligen människor i din omgivning på ett positivt sätt! Grym är du! Kram Åsa

Svar: Tack så mycket Åsa :)
Sara

Mia

29 Aug 2015 03:03

Söker bloggvänner att byta tanka med om livet m.m.
Välkommen att kika in i min blogg om du är gammal eller ny spelar ingen roll utan VÄLKOMMEN!

Jag själv har diagnoser också Autism, Asberger, Utvecklingstörning. Läs min blogg vetja så får du reda på mycker om mitt liv som annorlunda liv.

Robin

21 Feb 2020 10:29

Vill bara säga att jag känner igen mig väldigt mycket i dit liv! Har upplevt det, varit där själv och jag hoppas att verkligen, verkligen, verkligen, verkligen verkligen, verkligen verkligen, verkligen att allt löser sig! Puss & StyrkeKram på dig!

Svar: Tack så mycket!
Sara

Kommentera

Publiceras ej