roligheter från fan för mitt liv...http://www.fanformittliv.com/


Idag så hade jag och min pojkvän helt überbra sex, efter några timmar så ligger vi där, i varandras armar och min pojkvän utbrister MINA FISKAR PÅ FISHVILLE ÄR HUNGRIGA!! Inom loppet av mindre än 20 sekunder är han borta för att mata dem. FFML


Idag, eller i lördags natt rättare sagt bestämde jag mig för att onanera. Mamma och pappa snarkade högt, Perfekt tänkte jag, satte mig vid datorn och började onanerade med headsetet på huvudet, efter en stund känner jag mig iakttagen, vänder mig om och där står pappa och skrattar högt. FFML

Idag insåg jag att min familj är jätterik, jag är snygg, alla kommer på mina fester, jag har ett jobb där jag får bra betalt fastän att jag är ung, jag spelar gitarr och kommer kunna försörja mig på det i framtiden. Synd bara att allt detta är i The Sims 3. FFML


Idag blev jag antastad på jobbet. Antastaren i fråga är 6 år och ska lära sig simma, jag är simlärare. Det sorgliga i historien är att han är den första som har rört mina tuttar på evigheter, och han gjorde det i panik för han trodde att han skulle drunkna. FFML


Idag vid middagsbordet hade någon spillt sås på duken. Min mamma anklagar min pappa på skoj och han svarar "jag spiller då aldrig någonting". Min mamma tittar trotsande och ser menande på mig och ler. Jag är yngst av fyra syskon och fem år yngre än min yngsta bror. FFML


Idag hade min hund bajsat på våran uteplats precis nedanför trappen. När jag går ut för att plocka upp det snubblar jag och glider ner för alla trappor och rakt in i bajskorven. FFML

Idag hittade jag ett fyrklöver. Tio minuter senare bröt jag benet. FFML


Idag så var min pappa ute på promenad med våran hund i skogen när far kom på att han behövde kissa. Det tyckte vår hund var mycket fascinerande och satte huvudet i strålen. Det fick jag reda på när jag satt och pussade på vovven över hela skallen. FFML.

Idag var jag på väg till skolan med min syster. Hon halkar i leran och säger "vad pinsamt!" och jag svarar med "ingen fara, det var bara jag och klantskallen som såg dig". "Vem är klantskallen?" Frågar hon, och jag svarar "Du." Gissa vem som halkade sen? FFML.



http://www.fanformittliv.com/

Kommentera

Publiceras ej