Wiie 10000 besökare :P
Har vart dåligt med besökare på senaste tiden,
men har i alla fall haft 10000 besökare. De ni :P
De trodde jag aldrig när jag startade min blogg.
Verkligen roligt att de faktiskt finns folk som läser det jag skriver.
Och det är otroligt roligt att få så fina komentarer både här och framför allt på bilddagboken.
Det är verkligen kul att höra att så många gillar min blogg och finner den hjälpsam.
Jag önskar verkligen er alla som bestämt er för att ta steget att sluta självskada all lycka.
Ni förtjänar ett liv fritt från den skiten. Tro på er själva och kämpa på.

2 kommentarer

Sandra

01 Feb 2011 19:37

Hej!

Jag har en liten allmän fråga till dig bara, som du kanske kan svara mig på. Jag är nämligen inte så bra på det här med datorer, och vet inte hur jag ska lägga in en bra och fungerande länk på min blogg. Du har ju också blogg.se och en länk till Hjärnkoll, vilket jag också ska skaffa, så vet du hur jag ska gå till väga? Tack på förhand!

Hälsningar Sandra

p

03 Feb 2011 23:20

bra gjort :)



sitter och checkar alla bloggar :) Titta gärna in, glöm inte att du e med i vår sekt :D

Kramar P!

Kommentera

Publiceras ej