Jag känner en sån otrolig frustration över hur långsamt allt går..
jag fick min diagnos i slutet av december och blev lovad en läkartid så att jag
 skulle få de medeciner som jag behöver.

Har de hänt nått än? NEJ.. har träffat min psykolog en gång i 5minuter sen dess och läkartid har jag inte fått nån.

Jag mår bara sämmre och sämmre. Har så mycket ångest just nu att kag inte vet va jag ska ta mig till.

Varför varför varför ska de vara så jäkla svårt att få den hjälp man behöver?

Jag är så jäkla trött på att må dåligt och mina tankar blir bara destruktivare för varje dag som går. Jag gör verkligen allt jag kan för att försöka styra upp tankarna och fokusera på annat. Men ångesten kväver mig.

Jag orkar inte mer! Snälla snälla ångest försvinn!

1 kommentarer

Amanda

06 Apr 2011 12:10

Usch ångest är verkligen hemskt :/

Kommentera

Publiceras ej