Idag är det 4 år sen jag och Jakob träffades första gången. Tänkt att det redan gått 4 år, samtidigt som det känns som det alltid varit vi. Hur jag kunde leva utan dej kan jag inte förstå idag. Hur jag kunde leva utan en sånn vän som dej, du är min allra bästa vän, och jag älskar dig så mycket.
Du betyder allt för mej. Du har alltid ställt upp för mej och du finns där vid min sida när jag behöver dej.
Det går inte förklara med ord hur mycket jag älskar dej.

Jag är så glad att vi har tagit oss igenom alla svåra stunder.
Jag är så glad att jag har träffat en så underbar kille som du!

Jag blir varm i hela kroppen varje gång jag tänker på dej.

Jag älskar dej mer och mer för varje dag som går..

1 kommentarer

Älskling

24 May 2010 10:11

Jag älskar dej också :) jättemycket! :D

Kommentera

Publiceras ej