Modiga Människor

Jag har tänkt att ta upp mitt projekt "Modiga Människor" igen. Som några av er vet så har jag ju en sida här på bloggen där starka , modiga och duktiga personer har delat med sig av sina historier.

Om ni vill läsa dessa historier kan ni klicka på länken här nedanför.

http://bokstavsbarn.myshowroom.se/kategori/modiga-manniskor/

 

Jag hade turen att få ta del av massor med otroliga och rörande historier och det är jag jätteglad för.

Så , nu tänkte jag att det kanske är dags att ta tag i det här och kanske få upp fler historier.

Vill du vara med och dela din berättelse så skicka ett mail till mig, [email protected]

 

Ingen är ensam om att må dåligt även om det kan kännas som det. Genom att vara med och dela sin historia kan man hjälpa nån som känner sig ensam.

Alla har natuligt vis rätten att vara anonyma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0