Rebekka




Hej jag heter Rebekka o jag har haft ett självskade beteende i många år.
jag tror att det började när ja va 10år. (jag är 14 nu)
Av att min pappa över docerade sina medeciner o var elak mot både mej, sin fru (min "låtsas mamma")
o mina tre yngre systrar. Han brukade skria hora, fitta, cp-barn o andra ord jag inte ens vill skriva för så hemska var dom.
men det var ingen som brydde sej om det förens han började slå oss allihopa.
Hans fru fick sluta gå till jobbet för hon var helt blå slagen, jag o mina syskon fick sjukanmäla oss till dagis o skolan
för att ingen skulle se hur vi såg ut efter att våran så kallade pappa hade slagit oss.
Så ist för att söka hjälp började jag skära upp mina armar, ben, mage mm .. 
jag mådde så dåligt av att se att min 3-åriga lillasyster blev inslängd i vägen av min pappa!
bara för att hon frågade honom vrf han var elak mot oss när vi inte gjort honom ngt..
o under all denna tid så vågade jag inte ta kontakt med min riktiga mamma elr ngn annan.
Men allt detta slutade för ca 2år sedan o fö exakt 6månade sedan var det den sista gng ja skar mej.
(jag bor hos min riktiga mamma nu o min tre lillasystrar bor hos deras riktiga mamma o vår pappa bor på ett behandlings hem o väntar domm för fängelse.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0