Nu var det länge sedan jag skrev här i bloggen. Har inte riktigt orkat. Har blivit mycket sovande om dagarna.
Men Jakob har iallafall vart ledig nu i helgen så vi har haft det mysigt tillsammans.
I fredags var vi hos mormor och firade min morbror som fyllde år. Det var väldigt trevligt.
Annars har vi inte gjort så mycket i helgen. Mest tagit det lungt.
Igår låg vi i badet tillsammans och sjöng massa fula låtar :P
Och i dag har vi legat i sängen och kramats och busat. Jakob den dummingan har gjort ett sugmärke på min näsa..
Så nu måste jag komma på en hämd.. Hahaha

Va har vi mer gjort? ingenting vettigt iallafall. Kollat på några filmer och legat och spelat spel tillsammans.

Har vart en mysig och lungn helg :) Väldigt skönt faktiskt. Behövde lite kramtid med min älskling.
Saknar ju honom när han jobbar hela dagarna.

2 kommentarer

anonym

14 Mar 2011 18:53

hur kan du vara så stark? du har ju inte självskadat på flera månader nu, jag klarade det bara en och en halv månad lite drygt.

Susanna

15 Mar 2011 12:12

Hej Sara!

Så skönt att läsa ett lite gladare inlägg.

Hoppas att allt är bra med dig,

har saknat dig, eller ah.. Saknar dig.

Behöver den där lugna kravlösa pratstunden igen.

Hälsa kissemissarna och Jakob ifrån mig.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej