7 kommentarer

Johanna Annicka

30 Oct 2010 18:54

##############################

##############################

##############################



Vill du vara med och tävla om en resa för 40 000 kronor eller en iPad? Kika in på http://bit.ly/8ZOKzV och var med i tävlingen!



##############################

##############################

##############################

Cissi

30 Oct 2010 19:14

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

Matilda

31 Oct 2010 00:04

asså. vilken jävla idiot!!! Hatar att folk ska vara så nedrans trångsynta! Patetiskt är vad det är. Och om BDB är en BARNsida som hon nu säger... Asså nej! >_<

Jag

07 Nov 2010 14:50

Personligen tycker jag att man kan gå i kortärmat med blekta ärr, men jag blir så illa berörd av lila ärr, därför väljer jag att dölja mina. En vän till mig fick ett svårt Ångestanfall pga en tjej med färska sår kom in på ett fik, tänk före! Och en fråga, vad svarade du på de där kommentarerna? Vore intressant att veta.

Sara

07 Nov 2010 20:34

Sen så tycker jag att de e ganska stor skillnad mellan ärr och sår. Jag skulle inte gå ut i kortärmat med öppna sår men därimot döljer jag inte ärr som är läkta sen flera veckor/månader sedan.

Jamenar de tar många år innan dom bleknat helt och man mår inte bra om man skämms och mår dåligt över sina ärr och mår man dåligt pga dom kan man inte bli helt frisk.



Har kopierat hela konversationerna med dom och dom fins att läsa på :



https://docs.google.com/leaf?id=0B6c0D6dn2MlxMDRjMWYyNWYtMjc0ZS00ODc3LWEwODctYTMxYTgxZGIyYmNk&hl=en&authkey=CLzm2NoK



denise

09 Nov 2010 22:34

hela internet borde vara barnföbjudet.nu kan massa småungar se vad somhelst på internet om dom vill.det är föreldararnas ansvar att se till att dom inte ser sånt dom inte vill att dom ska se

jonte

10 Nov 2010 20:21

Jävla miffon ....

Kommentera

Publiceras ej