I'm back :P

ingen unge i min mage som tur var :)
Så nu har jag äntligen en ny p-stav i armen.
Bättre sent än aldrig :P

gaah va läskigt de är å sätta in p-stavar.. Jag som är nål rädd.
Den där mega nålen är inte å leka med.. speciellt okul va de ju att bedövningen inte hunnit verka ordentligt så de gjorde massa ont på lilla mej..

Men jag överlevde den här gången åxo :)

nu behöver jag inte oroa mej över att råka bli me barn iallafall..


Jag e skit trött, vart så orolig över mötet i dag att jag inte har kunnat sova på hela natten å efter som barnmorskan inte hade sagt att jag skulle ha me ett urinprov fick jag ju gå dit två gånger så jag kunde inte gå å lägga mej direckt efter första mötet som jag hade tänkt..
å nu kan jag inte heller gå å sova för jag har en telefontid (äntligen efter 3 månader) med min läkare om 2 timmar så de e ingen idé att somna innan dess..

ont i huvet å i min mörbultade arm + den där jäkla "mensvärken" som vägrar ge sig.. får hoppas på att den ger med sig nu när jag fått in en ny stav ..

Kommentera

Publiceras ej