Pauline



mitt namn är pauline och jag är 13 år och nu ska jag berätta om varför jag börja självskada mig jag började skära mig för ungefär 5 månader sen eller något jag gjorde det för att mina föräldrar skilde sigoch då har jag velat ta självmord sen när mamma börja prata om en flytt till en annan stad och att jag var tvungen att lämna min katt som är mitt liv så har jag mått ännu sämre men jag har aldrig tänkt på det så mycket som jag har gjort nu när jag skär mig gör det mig lugn och när jag känner smärtan så mår jag bra jag skärde in ett "S" som står för sigge som är min katt när jag gjorde det blev min kille ledsen och trodde att han gjorde så att jag mådde dåligt och jag mår dåligt av att han gör det så då slutade jag med det och nu mår jag mycket bättre och min kille och alla mina vänner stöttar mig

Kommentarer
Postat av: Syster-Jakob

Starkt av det att sluta! Och bra att din kille och dina vänner stödjer dej, sånt betyder mycket! Förstår att det är jobbigt att dina föräldrar har skiljt sej men tyvärr kan man inte göra så mycket åt det :( men om du pratar med din mamma så kanske du kan få ha katten iallafall? eller en ny, jag vet att det inte blir samma sak som sin älskade lilla kisse men du kommer börja älska den också. Hoppas det går bra för dej att börja i en ny stad och att du får många vänner där.

2010-11-28 @ 16:42:50
Postat av: Ninni

Bra att du slutade! Och jag håller med "Syster-Jakob", det är verkligen sjukt bra att du har människor runt omkring som stödjer dig.

2010-12-04 @ 02:09:50
URL: http://ninjapuff.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0