Du är för viktigt för alla
Det är något fel med allt du ser
Men jag, jag vet vem du egentligen är
Du är den som gråter när du är ensam

Vart ska du gå
Med ingen kvar att rädda dig från dig själv?
Du kan inte fly
Du vill inte fly

hur lyckades du dra dig bort
Från allt levande har du kommit över?
rädd att någon kommer att hata dig
Du låtsas att du hatar dem först

Men vart ska du gå
Med ingen kvar att rädda dig från dig själv?
Du kan inte fly sanningen
Jag inser att du är rädd
Men du kan inte avstå från allt
Du kan inte fly
Du kan inte fly

Jag är så trött på att tala ord som ingen förstår
Är det klart nog att du inte kan leva hela ditt liv ensam?
Jag kan höra dig när du viskar
Men du kan inte ens höra mig skrika

Och vart ska du gå
Med ingen kvar att rädda dig från dig själv?
Du kan inte fly sanningen
Jag inser att du är rädd
Men du kan inte förkasta hela världen
Du kan inte fly
Du kommer inte undan
Du kan inte fly
Du vill inte fly

Kommentera

Publiceras ej