JAg får mega massa damp.. jag verkligen HATAR när saker inte funkar som jag vill!
Min jävla skit dator som har gått slött i flera månader gör att jag får nervsammanbrott.
Skulle formatera skiten. JA då går de inte att göra kopior på vista för att man redan gjort de en gång för hundra år sedan. Och de finns väl inte en människa som vet vart den jäkla skivan tagit väen. Så då efter en massa övertalning går jag med på att formatera datorn och lägga in windows 7 istället eftersom de skulle vara "såååå mycket bättre" ..

De funkar inte alls på min dator.. Kan i och för sig vara de der skit virus skyddet åxo.. internet funkade i typ 20minuter sen dog de och går inte att starta igen .. och på den lilla stund de funkade så funkade ju inte intenet sidorna jag e ine på som dom ska för att virusprogramet fick damp.. "öppna i sandlådan" om jag inte vill de då? nä då vägrar de funka.. Gaaah Trött på allt..


Måste sitta vid jakobs dator :( jag inte tycka om stationära datorer. Dom e så omysiga...


Kommentera

Publiceras ej