Har precis kommigt hem.
Har vart ute med Jakob och katterna och tagit lite kort.
Tyvärr va de jättetråkigt väder så blev inte så mycket roliga kort.
vi stanade vid juneporten och tog lite bilder på katterna i sina cooling tröjor och 5minuter senare tänkte vi gå tillbaka till bilen och då stannade vi och pratade med en tjej och kille som tyckte att Fluffis och Ghost va coola.
Sen när vi hade pratat en stund sa tjejen att han kände igen mig. Då visade de sig att hon hade läst min blogg och kände igen mig där ifrån :)
De va kul :P

på tal om annat som har vart kul . härrom dagen träffade jag en tjej som jag pratat med på BDB.
Hon kom hit för att träffa mig och katterna. Så vi satt och pratade och gosade med katterna i flera timmar. De va riktigt trevligt. Och till och med Beauty kom fram och hälsade vilket är ovanligt ..

Så de har vart en intressant vecka dehär :P

1 kommentarer

Kjetil

05 Feb 2011 20:54

hej

Legg inn en av dina artikler på http://www.alternativmedisin.org

Din blog er mycket interresant. Hoppas du kan legga inn en av dina erfarenheter på min sida så nordmennen får lese om dette :-) legg igjen din adress, så jag kan linka til din sida

Kommentera

Publiceras ej