1. Efexor 1tablett på morgonen
2.Metoprolol 1tablett på morgonen
3.Buspiron 1tablett morgon och en kväll, ska höjas till 2 tabletter morgon och kväll om en vecka.
4.Folacin 2 tabletter morgon middag och kväll
5.Behepan 2 tabletter en gång om dan
6.Lergigan upp till 3 tabletter vid behov.
7.Seroquel 3tabletter vid behov

skulle även börja ta seroquelen regelbundet men minns inte om jag skulle ta en tablett morgon och kväll eller hur de va han sa så skiter i de tills vidare och så skiter jag i flagylen jag skulle ta 3 gånger om dagen också för den va jobbig..

nu hoppas jag att jag kommer kommaihåg allt detta...

3 kommentarer

Anonym

01 Oct 2010 11:43

Mår du bra av alla medicinerna, är dom alla för ångesten? Kram

DUÄRFANBRÄNDIHUVUDET!

07 Oct 2010 11:14

Men alltså seriöööst, VEM FAN BRYR SIG OM DINA JÄVLA MEDECINER?!



Varför ska man bry sig om någon annan än sig själv?

EGO! -_-

Sara

07 Oct 2010 11:44

Läs inte folks bloggar som handlar om sånnt då!

Borde inte läsa några bloggar överhuvudtaget om man inte bryr sig om andra än sig själva :P

Kommentera

Publiceras ej