I tisdags var jag på NP-utredningen.
Dom frågade lite allmänt om hur mitt liv ser ut och hur jag löser vardagen nu.
Dom va trevliga så jag kände mej trygg och kunde slappna av väldigt snabbt.
Dom förklarade mycke om hur utredningen kommer bli och vad jag kommer få göra..
Så utredningen kommer börja med ett datortest som mäter koncentrations förmågan och sedan skulle jag få svara på lite frågeformulär..
Dom sa att själva utredningen kommer ta ungefär tre månader ifall allt funkar som de ska..
Kommer få träffa ett par olika människor och sen får vi se om de är Asperger jag har eller inte..

Känns dock inte som att denna utredningen kommer leda nån vart. Jag tror nämligen inte att jag har Asperger. men men de blir iallafall en sak struken från listan ...


1 kommentarer

Annie

01 Sep 2010 20:33

Vad är aspberger??? <33

Kommentera

Publiceras ej