usch, Jag är verkligen livrädd.. Hur ska detta gå?
kommer de funka, Kommer jag klara de?

tänk om jag måste dit en gång i veckan hur ska jag orka me de?

Hjälp :(

ska va uppe på Ryhov om ett par timmar och har somtur är hjälp att ta mej dit.

Jag har ont i magen oxå.. har mått illa i typ 2 månader och nu har de börjat göra jätteont imagen varje gång jag äter..
magkatarr? magsår? eller vad e de för skit?

aja ska kolla upp de nästa vecka om jag orkar med det.. ska ju upp till ryhov nu och sen på fredag ska jag till min läkare å ha möte med försäkringskassan och sen får vi ju se om de kommer bli ett möte till på ryhov redan nästa vecka + psykolog möten... Fy va jobigt jag dör..

har iallafall fixat en såndär skalpellgrejs man tarbort stygn med så jag slipper va orolig över att gå å tabort dom..

Dom blev nog ganska förvånade på vårdcenntralen när vi frågade över de :P Men dom va snälla och förstående så vi fick en sån så att Jakob kan tabort mina stygn :P Visste väl att han skulle bli bra till nått ;)
haha nädå han e den underbaraste i världen. skulle verkligen inte klarat allt detta utan honom :)

Kommentera

Publiceras ej